Vad hände där?

Anonym om Gym:
Utöka ditt ordföråd tack!(Det var kraftigt nice,Nåja, det ska väl lösa sig det med!,
Var riktigt nice) Du skriver typ detta i alla inlägg minst 10 ggr.

Till Anonym: Först och främst, skriv vem du är och stå för det du säger!!!
Jag hatar folk som inte kan stå för de saker som de skriver!
Om du nu tycker att jag skriver samma saker hela tiden så behöver du inte läsa.
Jag har inte tvingat någon att läsa min blogg. Passar det inte dig så sluta läs för helvete!!
Du är patetisk.




Nåja. Ikväll har jag varit ute på promenad/löpning med Adam och Kevin.
Var riktigt nice! Man orkar mer än vad man tror. Ska fortsätta med det, så länge det känns bra.
Känner inte av ryggen för tillfället vilket känns riktigt riktigt skönt.
Ska dock ligga på spikmattan ikväll ändå :)
Ikväll har vi varit på Villagatan och firat Yngve som just fyllt år (läs - måndag).
Så det blev tårta och så. Det var nice!

Nae, klockan börjar vara mycket.

Jenni . - * Vad hände där?
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA, ja. VAD FAN HÄNDE? Råkade du trampa någon på tårna? ;D Kul är det iaf.

2010-06-23 @ 23:19:45
Postat av: Jenni

Haha. Jaa, jag kanske gjorde det! ;D

2010-06-23 @ 23:23:56
Postat av: Sanna

HAHA, och NICE är ett jävligt bra ord! Sura små ungar.

2010-06-23 @ 23:26:19
Postat av: Jenni

Nice är det bästa ordet EVER! ;)

2010-06-24 @ 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0