Gym

Jaa, nog var det sol idag alltid, men inte varmt för fem öre. :-/
Blää för det. Låg ändå ute en stund, men det var inte länge.
Var på gymmet idag med Madde och Pirjo. Var riktigt nice.
Det är sååå skönt att det inte är något folk i gymmet på sommaren.
Då kan man göra precis som man vill.
För er som undrar så är innebandybollar farliga. Fråga Madde!! ;)
Fast roligt hade vi då i alla fall! :D
Jag måste komma ihåg att ta med mig en bok och skriva upp vad man tar för vikter.
Jag vet ju på ett ungefär, men det kan ju vara roligt att se om man utvecklas.
Dock har jag sagt det förr, men nu så ska jag ta tag i det där.
Ska se på internet om det inte finns någon träningsdagbok som man kan köpa.
Annars så går det förmodligen lika bra med ett vanligt block, men det är ju roligare med något annat.
Nåja, det ska väl lösa sig det med! :)

Snart blir det en promenad. Vilket känns välbehövligt.!
Ska bli riktigt nice. Sen ikväll ska jag ligga på spikmattan.
Det var kraftigt nice.
Btw, Tack Evve för att du tipsade om den! :)
Insåg först idag att det var du som skrivit! :P

Jenni . - * Gym
Över n' out.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utöka ditt ordföråd tack!(Det var kraftigt nice,Nåja, det ska väl lösa sig det med!,

Var riktigt nice) Du skriver typ detta i alla inlägg minst 10 ggr.

2010-06-23 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0