Ovanligt

Jag kommer att bli galen snart. Liam är alltså sjuk igen för typ hundrade gången i hans liv. Det känns som att han är sjuk jämt. Man får väl tacka och ta emot att han var frisk i drygt tre veckor i alla fall 😔 
Funderar om det är Lucas som dragit hem baciller från förskolan där var och varannan unge är sjuk. Tydligen så är det en massa förkylningar nu.. Lucas har klarat sig än så länge bortsett från lite hosta, som givetvis kommer på natten! 
Lucas har i alla fall fått sova hos farmor och farfar inatt och fick han välja så skulle han nog stanna där en dag till. 
"Jag vill inte vara hemma"
Det är det senaste han säger när han, uppenbarligen, inte vill vara hemma eller när han är less på mamma och lillebror. 
"Jag vill vara borta utan er, i lugn och ro"
kan också komma ut. 😂  Haha! 

Så vi tar de lugnt här hemma. 
Liam sover och Jag väntar på tvättmaskinen. 

Jenni . - * Ovanligt
Over n' out.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0