Helg

Badhuset igår med Lucas. 
Det har ju varit Adam som varit med honom under tiden jag ammat. Men nu när jag slutat så var det mamsen som fick följa med och bada. Det är väl drygt ett år sedan jag var där och vilken skillnad det är på pojken. Han simmar runt som en fisk, men han gillar verkligen inte att få vatten i ansiktet. 
Det är något vi får arbeta med. 
Efter drygt 45 minuter så var han färdig för då skulle han köpa fika. Gottegrisen. 
På en vecka eller två tror jag att Liam ska få följa med och bada. Han har inte gillat att bada överhuvudtaget men nu har det vänt efter två riktigt pedagogiska badningar. Sist så badade han för första gången i badkaret tillsammans med Lucas. Gick fint! 

Idag har vi tagit det lugnt och sansat.
Lucas har fått byta lampa i sitt rum så nu sover han där istället för i datarummet. Han påstod sig se ett öga i lampan! Så nu när lampan flyttat ut så går det hur bra som helst att sova där även om han kommer över till vårt rum vissa nätter. 
Annars så är de rätt lugnt här hemma!

Jenni . - * Helg
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0