Sämst

Ibland så känner man sig inte på topp! 
Hämtade upp Lucas från förskolan eller rättare sagt från spegelsalen där 3åringarna var. 
Gråten var ett faktum och där står man och känner sig värdelös. Jag blir så ledsen när han verkligen vill vara där och leka, men inte får!
 Jag hatar verkligen tiderna han har fått! Det suger! 
Ja jag vet, jag kan ju ha honom hemma, men hur kul tycker han att det är? Lillebror och mamma är inte så roliga jämt. Han behöver få sin tid från oss. 
Han behöver lära sig hur man leker i grupp osv. 
Det skär verkligen i mig när han blir så ledsen! 

Sen åkte vi i alla fall till "Öppna" men det var inte riktigt bra det heller! Gnällig som tusan så nu är vi hemma. Liam ligger ute i vagnen och sover och Lucas ligger också för att vila, inomhus! Hade jag vetat att han med säkerhet somnat hade han också fått ligga ute i den andra vagnen. 
12 minuter till ska han ligga. Då har han "vilat" i 30 minuter. Om han nu inte chockar och somnar. 

Vi får väl se! 

Jenni . - * Sämst
Over n' out.! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0