Förkylning

Förkylningen från helvetet är här och verkar inte tycka att de ska vara lätt att bli av med. 
Gick hem från jobbet i lördags då jag kände att jag inte orkar mer. Väl hemma så har jag ju då feber samt att jag har ont i halsen med hosta. 
Lucas och Adam har också varit sjuka, tur det gick över snabbast för den lille. 
Han har fått sova hos mamma och pappa så att Adam och jag fått kurera oss ifred. 
Igår var värsta dagen, febern toppade på 40grader och gick inte ner nämnvärt av alvedonen. Fick en tid på sjukan och som vanligt så är de ju ett virus, men jag fick utskrivet hostdämpande och slemlösande. Funkar väl sådära. 
Blir hemma resten av veckan då läkaren tyckte de var lika bra. 
Hoppas nu att de går över fram mot helgen i alla fall. 

Jenni . - * Förkylning
Over n' out.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0