23 + 4

Idag är man i alla fall feberfri men hostan är inte alls bättre. Snarare sämre samt att näsan är mer täppt än tidigare. Lite less håller man allt på att vara. 
Har varit ute en sväng idag då varorna från affären inte hoppar in i kylen utan hjälp! Samt hämtat hem pojken från mamma och pappa. 
Annars så ligger man mest och chillar. 
Igårkväll la jag mig strax efter klockan sex och var kvar i sängen till klockan elva i morse. Dock sov jag inte konstant dessa timmar. Men de behövdes nog. 

Bjuder på en bild på magen som är tagen idag. 


Nu hoppas jag hela bilden kommer med. Ser att en del bilder blir avklippta till höger. Fattar inte vad de beror på! 
Vet någon så kan ni gärna berätta! :-) 
Inläggen blir ju lite skumma ibland från mobilen med större text på en del ställen har jag sett. 
Nåja. Vi får väl se! 

Jenni . - * 23 + 4 
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0