20 + 5

På julafton så berättade vi att Lucas ska bli storebror och idag har vi varit och tittat på bebisen. En livlig liten en som helst inte ville ligga stilla. Släktar nog på brodern. 
Då jag inte riktigt var överens med barnmorskan om hennes uträkning så har vi nu fått veta att bebis är beräknad till 16 maj. Uppenbarligen var hennes beräkning mer korrekt än min då vi blev flyttade två dagar, från den 14e till den 16e. (Enligt min beräkning så var det 28 maj). Eftersom jag gått efter min uträkning så har vi nu passerat mer än hälften av tiden. Känns ju rätt trevligt i alla fall :-) Dock kommer jag ställa in mig på att gå över tiden som med Lucas. Men det återstår väl att se! 

Bild på tröjan som Lucas fick på julafton. Adam fick hålla fast honom då han inte ville stå stilla. ;) 


Kanske bjuder på en magbild någon dag framöver. Men det syns inte så mycket ännu om jag får säga vad jag tycker. 

Jenni . - * 20 + 5
Over n' out.! 




Kommentarer
Postat av: Evve

Grattis till er! :) vad kul med syskon! Ha ni kikat nå var de blir eller få de bli en överraskning ? :)

Svar: Tack! :) Jo de ska bli roligt :) Nä vi har inte kollat upp de utan de får bli en överraskning :) (Fast jag är sjukt nyfiken! ;) )
Jenni

2014-01-02 @ 23:04:14
URL: http://evvepevve87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0