Arvinge

Haha. Måste då bara berätta.
Var just inne på min mail.
Libero fanns med i adressen så jag öppnade.
Men de var inte direkt blöjor de handlade om.
Nej, utan jag ska få ärva 9.5 miljoner euro av en släkting i utlandet.
Härligt som fan!! ;-)
Njaeee, det var ju inte riktigt som att de fanns någon sanning i det.
Sen var det taskigt översatt, förmodligen på google-translate eller så.
Och om jag nu var intresserad så skulle resten av mailen skrivas på engelska.
I don't think so!
 
I alla fall så har Tindra varit hos oss idag.
Vi åkte förbi hos Adams mormor och morfar.
Sen åkte vi hem, gjorde lunch, såg en film och var ute en sväng.
Härligt!
Ikväll har jag varit på gymmet med Elin.
Körde triceps och rygg vilket kanske inte var det smartaste eftersom vi gick på armbrytningen efteråt.
Numer så huserar armbrytningen på sporthallen vilket är PERFEKT!
Körde inte så länge, tror de kommer kännas i morgon vilket som.
Skulle ha inhandlat nå grejs till träningen, typ kosttillskott.
Är det någon är bra på det så kan ni ju höra av er! :-)
 
Jenni . - * Arvinge
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0