Onsdag

Träningsvärk. Jo tack.
Nog känns de att man inte varit där på ett tag.
Nåja. Nya tag i morgon igen. Bara kötta på..
 
Surt sa räven. Igår morse så startade inte bilen.
Toppen! Lucas ska på förskolan och jag på jobbet.
Men världens bästa Swillo körde oss.
Och i tid på jobbet var jag.
Ska ut på en stund och kolla om bilen kanske vaknar efter en natt med lite hjälp.

Lucas har sovit hos mamma och pappa inatt då Adam åkte iväg till Slagnäs klockan sex.
Har gått bra, men han hade tydligen inte somnat i tid.
Just nu ligger han och eftermiddagsvilar.
Ska väcka upp honom på en stund och då har jag tänkt gå ut en sväng.
Det är ju faktiskt rätt skönt ute idag.
 
Har suttit och kollat på utlandsresor.
Jag är grymt sugen att åka, men de blir genast dyrare med en liten som ska följa.
Man får helt enkelt spara ihop pengar om man vill iväg hela familjen.
Men härligt skulle de vara!!
 
Jenni . - * Onsdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0