Härligt

Var iväg på gymmet igår.
Körde på rätt bra och nog känns det i kroppen idag.
Inte lika hemskt som jag hade förställt mig.
Så jag får väl se om de kanske blir sämre i morgon.
 
Härligt väder idag.
Packade ner Lucas i vagnen tidigare idag.
Handlade på samhället och var nog ändå ute i nästan två timmar.
På den tiden hann Lucas sova också.
Sanna hängde på hem och såg film och myste med Lucas. :-)
Han var inte speciellt glad när hon skulle hem och äta.
Och ikväll har Lucas och Magnus lekt rövare i badrummet.
Magnus lärde Lucas att man kan spruta vatten med badleksakerna.
Så badrumsgolvet är då rent efter allt vatten. :-D
 
Nu sover Lucas, tror jag i alla fall. Tyst är de då från rummet.
Och Adam och Magnus är nere i bastun.
Så jag vet då inte riktigt vad jag ska göra.
Tror de blir att mysa ner sig i soffan och se TV.
 
Jenni . - * Härligt
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0