Tisdag

Jaa, då var det tisdag.
Lilleman är på förskolan och ska vara de till 14.
Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp de.
Hade en tanke om att gå och hämta Lucas.
Men jag tror inte det.
Känns som att man kommer vara blöt om fötterna.
Jaa, inte med skoterskorna kanske, men de går jag helst inte så långt i :-P
Så jag tror nog det får bli bilen. Vi kan vara ute när vi kommer hem istället.
Det är flera plusgrader och det droppar från taken. 
Härliga vår. Dock önskar jag att det kunde smälta bort på två dagar. 
HATAR när det blir slaskigt och blött. Blää!
 
I alla fall så ska jag in på samhället innan jag ska hämta Lucas.
Ska in en sväng på Granns och kolla efter en grej.
Ikväll när Adam kommit hem så blir det att åka på gymmet en sväng.
Sen så ska Lucas till mamma och pappa där han ska sova inatt.
Jag ska jobba inatt och Adam åker iväg tidigt i morgon.
Blir kanoners.
 
Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0