Peecis

Har faktiskt gjort det som jag trodde var omöjligt.
Jag har klippt Lucas!
Och det gick hur bra som helst även om han inte riktigt gillar klippapparaten.
Dock måste jag nog fixa lite till i morgon.
Det är kvar ett par långa strån på ett par ställen.
Men annars så är det topptopp..
 
Lucas har lärt sig att använda: Precis (peeecis)
och jag kan nästan inte hålla mig för skratt.
När han inte får som han vill så vill han gärna kasta eller slå på något.
Jag sa till honom att man får inte slåss.
Han upprepade: INTE slåss.
Jag: Nej, inte slåss.
Lucas: Peeecis.
Nu har han gjort det ett par gånger, men första gången han sa det så kunde jag inte hålla mig.
Sen så anväder han det till annat också än när man säger till honom.
Sen så sprutar det bara ord ut pojken, en del förstår man mer andra detso mindre.
Han håller på att vara stor, den lilla pojken.
 
Jenni . - * Peecis
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0