Duktigt!

Tja!
 
Gick av jobbet i morse vid elva.
Direkt på gymmet, ca 50 minuter tror jag det blev.
Bra pass, dock kunde jag inte riktigt ta ut mig som jag ville.
Kändes som om de inte fanns ork...
Nåja, känns kanske bättre nästa gång.
Efter gymmet så mötte Adam, Lucas, Emil och Mira upp på sporthallen.
Vi hade bestämt oss för att bada.
Lucas trivs som fisken. Han "simmar" själv, dock har han en kärlek till att hålla munnen öppen och att dricka badvattnet. Inte så gott kan man tycka.
Badade i 40 minuter, Lucas var inte klar, blev sur och var på väg ut från duschrummet ett antal gånger.
Hade väl fått springa ut naken och hämta honom om han hunnit ut :-P Haha.
 
Efter badet så åkte vi förbi mamma och pappa en sväng.
Lucas fick se när pappa körde med snöslungan. WOW! ;-)
 
Om det är bra väder nästa helg och pappa har varit i Östansjö och startat igång stugan, så tror jag att vi åker dit. Skulle sitta fint med lite stugmys! :-)
Men innan det är helg är det en massa jobb..
I morgon är det dags igen.
 
Jenni . - * Duktigt!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0