Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag, en sån dag.
På förskolan håller de på med färger och idag gick de över från blått till rött.
Passande med tanke på dagen.
 
Har varit på möte med jobbet.
Fortsätter mars ut. 
Sen så är de bara att söka på själva vikariatet.
Ska knåpa ihop en ansökan.
Dock tycker jag inte att det brukar bli så bra.
Men med lite övning så kanske de kan bli något.
 
Fick blommor av min älskling idag (Lucas var också med på ett hörn)
Han fick choklad, som jag gärna skulle tjuvöppna ;-P Haha.
 
Inget roligt på TVn heller.
Så jag vet då inte vad man skulle gjort.
Skaffa sig en hobby kanske...
 
Jenni . - * Alla hjärtans dag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0