Juligt

Då var de snart onsdag. Igen.
Har varit ledig idag så jag har julpyntat de sista idag.
Hann inte färdigt i söndags.
Och tro nu inte att jag har en miljon tomtar eller så, men de tar sin tid när en ivrig grabb på två och ett halvt år också vill vara med.
Så nu är de julgranen som saknas i julpyntväg, men de får vänta ett par dagar till.
Måste inhandla belysning samt kulor och diverse annat då vi "bara" hade den lilla granen förra året.
 
När vi då ändå är inne på jul så tänkte vi ta kort på Lucas idag. Eller jaa, vi tog korten, la in dem på datorn och skulle kolla vilka som blev bra. Då ser man en liten liten liten snorkråka som syns på VARENDA bild, självklart.
Så det får bli nya kort på torsdag helt enkelt. Hur vi kunde missa den vet jag inte, men nu blev det så och vi får helt enkelt göra om och göra rätt. ;-)
 
Ibland så har man tur. Det var julskyltning i söndags och jag fick priser i två av tävlingarna!
1a pris på Kalles tipsrunda och 2a pris på Presentstugan.
Roligt. :-D
 
Jenni . - * Juligt
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0