Löpning

Men nu ska ni få veta vad jag gjort. Håll i er! Jag har varit ute på en löprunda!!! Helt sickt, men rätt härligt. Ingen som jag ringde hakade på när jag ville gå, så jag bestämde mig för att gå själv.
Gick bakom sjukan och där fick jag den briljanta idéen att jag skulle springa/jogga.
Sprang bakom kyrkan där de gjort en gångväg - kom upp bakom softronic - förbi Konsum och ner bakom sjukan. Gick sista vägen för att varva ner.
Okej, de är ju inte en så lång runda men med tanke på att jag ALDRIG ( läs: inte gillar) att springa så är jag hur nöjd som helst. :-D

Nu blir de en dusch och sen ett eller två avsnitt av Elementary. Finfint !

Jenni . - * Löpning
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0