Tisdag

Vilken dag alltså! Jag vet inte vad som hände, men när jag gick av jobbet i morse så åkte jag hem och städade hela nedervåningen på lägenheten. Tror inte det är många kvadratcentimeter jag missat. Dessutom har jag putsat alla fönster in och utvändigt och tagit ner gardinerna. Flyttat om lite blommor har jag också gjort.
Ibland så är man duktigare än annars.
Om det är tråkigt väder i morgon så tror jag att övervåningen ska få sig en omgång, samt att jag ska gå igenom garderoben. Har mycket som kan-vara-bra-att-ha som ALDRIG används. Men som sagt, det beror på vädret.
 
Ikväll har vi käkat middag hos Thea och Danne. Grillat!
Hur gott som helst och som vanligt så åt man kanske lite för mycket bara för att det är så gott.
Trevligt i alla fall. Dessutom så blev den lille mannen klippt. Guldvärt att Thea ställer upp då mamman inte får klippa. Väldigt korthårig blev han, men de syns inte på en månad så fort som hans hår växer ;-) Haha.
 
Sitter hemma nu och funderar på om det ens är värt att sätta upp nya gardiner.
Blir fruktansvärt mycket ljusare utan. :-P Haha.. 
Nåja, kanske man måste sätta upp ett par eller två.
 
Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0