Skönt

Äntligen har jag fått mitt hår klippt.
Eller jaa, toppat är nog mer rätt.
Det är såå skönt. Thea klippte ikväll.
Guldvärt! :)
 
Sitter ut och tittar på hur fort snön smälter.
Helt underbart. Snart är gräset framme här på baksidan.
Med lite "fusk" då det har blivit skottat med traktor på baksidan hela vintern.
Men det gör ingenting.
Jag ska ta en dag med cykeln och fixa den lite, sommarservice.
Ska byta bromsarna och fixa en sträckare till ev av bromsarna.
Sen så skadar det nog inte att sträcka kedjan eller så.
Då kan man börja cykla till och från jobbet de dagar då de är bra väder.
Lucas får väl också hänga på i cykelstolen till förskolan. ;-)
På tal om förskola så har jag knappat in schema för hela maj månad för grabben.
Bra att få saker och ting bortgjorda.
 
 
Jenni . - * Skönt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0