Helt slut

Som rubriken säger så är ja helt slut i både kroppen och knoppen..
Lucas har varit sjuk och gnällig sen i lördags.
Det hade väl varit helt okej om det inte var för att jag också blev sjuk.
Snacka om otur. Har sovit en del av nätterna nere i vardagsrummet på en madrass när han tokvägrat sova på övervåningen samt att Adam ska ju orka jobba.
I morse var bägaren fylld och lite där till.
Tur så har man en smart grabb som verkade inse att mamman inte var riktigt på humör.
Startade Musse Piggs Klubbhus och fick vila ut fram till halv tolv i alla fall.
Nu känner jag mig i alla fall som en människa. Lite sliten dock men de får man väl leva med.
Synd att man inte dricker kaffe, tror det hade gjort susen för mitt trötta huvud..
Och trött huvud är ingen bra sak att ha just nu. Vissa beslut ska tas om framtiden, hur man inte ska göra eller hur man ska göra! Kanske Adam har kommit fram till något.
Nåväl, vi får väl se.
I morgon är det jobb.. Adam vabbar med den lille då det fortfarande rinner ur ögonen på honom.
Ska bli skönt att få komma utanför väggarna. 
 
Jenni . - * Helt slut
Over n' out.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0