Sjuk?

Håller nog på att bli sjuk.
Somnade med Lucas idag efter lunch.
Dessutom så sov han i 3 timmar. Inte riktigt okej.
Men de kanske behövdes helt enkelt.
 
I morgon ska skrutten iväg på dagis.
Kommer dock bli galen på att ingen vet någonting om dexter (ett program där man skriver in timmarna).
Förstår precis hur man ska använda det och så.
Prata med XX säger den ena och XX säger prata med den andra.
Lucas ska ju vara 15 timmar eftersom jag är arbetslös.
Men de dagar jag ska jobba så blir det ju lite annat och ingen vet vem man ska prata med.
Och jag ska jobba på fredag, men jag ska prata med dem på dagis i morgon och se om jag ska byta bort en dag eller inte.
Vad dom tror är bäst helt enkelt.
 
Jenni . - * Sjuk?
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0