Dop

Idag har vi varit på dop i Arvidsjaur.
Novalies dop alltså.
Var riktigt trevligt.
Läste en dikt och tyckte att de skulle vara "piece of cake" men när jag väl kom upp längst fram i kyrkan så kändes det inte lika bra. Trots att jag kunde/kan dikten utantill så blev jag tvungen att ta till pappret jag hade.
Nåja. Huvudsaken att den blev läst och att alla hann med. :-)
Tusen tack för att vi fick vara med!
 
Ikväll har jag plockat undan lite här hemma.
Sen har jag dragit fram alla kort så vi framkallat sen Lucas föddes.
Eller jaa, de är inte alla kort som är framkallade, utan fram till han döptes.
Så jag har kvar ett par stycken att framkalla. Dock kommer det inte bli lika mycket som de jag har nu.
I alla fall så har jag sorterat kortet utefter mapparna på datorn eftersom de inte har varit rätt.
Inte så svårt, de allra flesta har i alla fall legat på rätt ställe, men i fel ordning.
Har bara kvar att sortera magbilderna sen graviditeten.
 
I morgon blir det dagis för den lille. Ska dessutom ta dit vagnen så han ska få sova i den.
Tror de kan bli mycket bra.
Sen så ska de ta gruppkortet på avdelningen också i morgon.
Ska bli spännande att få ta hem sen.
Sen så blir de dagis på tisdag och onsdag också.
 
Jenni . - * Dop
Over n' out.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0