Grejat

Snart blire att krypa till kojs.
Har plockat och donat idag när Lucas sov.
Egentligen inget viktigt så, men de är som bra att få undan grejer.
Har dessutom plockat undan i Lucas rum, så nu är de bara att skura upp så kan vi plocka in en del leksaker.
Kommer bli kanoners.
I morgon blir de dagis för den lille.
Då får han ihop tre dagar i veckan i alla fall.
Nästa vecka ska han nog vara ledig eftersom Adam är ledig då.
 
På tal om något annat så har jag nog hittat julklappen till Lucas.
Har inte tänkt överösa honom med paket, de får någon annan göra ;)
Men de återstår väl att se om de finns att få ta på i stan, annars så finns ju nätet.
Det smäller bara till så är de dags igen.
Dock så smålängtar jag till jul, eller egentligen tills man kan börja sätta upp julsakerna.
Det blir så himla mysigt. Dessutom så måste vi köpa oss en julgran.
Eller gå ut i skogen och hitta en. Adam vill ha en riktig gran, jag klarar mig med en i plast.
Vi får väl se vem som vinner ;)
 
Jenni . - * Grejat
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0