Träning

Gymmet - check!
La på lite mer vikter idag och det kändes bra.
Blev dessutom en övning till som vi inte körde på förra passet.
Perfekt! Dessutom var det inte så mycket folk på gymmet, så då kan man vara mer effektiv.
Ikväll ska jag ta formbilder på den obefintliga formen :P
För tycker man inte att det har hänt något (muskelmässigt) så kan man alltid kolla på korten senare.
Nästa pass bli på måndag om inget annat kommer upp.
 
När jag hämtade Lucas på dagis så bestämde jag att vi skulle kika in på Öppna.
Roligt med lite omväxling och få träffa andra barn. :)
Men hem följde han inte, han åkte hem med Mira på bobben. Goungarna!
Så jag hämtade honom när jag gymmat, vilket inte var populärt.
Nu sover han i alla fall, lika bra det eftersom vi ska upp tidigt och åka på dagis.
Ska jobba i morgon, ett kort pass. Fram till halv ett om jag inte minns fel.
 
Jenni . - * Träning
Over n' out.!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0