Ute

Det är skönt att den lille inte har feber mer.
Han är mycket piggare idag. Inte riktigt hundra, men det är ju kanske inte så konstigt.
Bestämde mig för att gå en promenad med Lucas idag så han får frisk luft.
Just nu ligger han och sover och jag hoppas det gör honom gott att han får sova ute en stund.
För min egen del så var det riktigt skönt att komma ut lite.
Man blir lite slö av att vara inne.
Synd bara att solen gick i moln, annars hade man nog kunnat sola lite.
Dock så är det egentligen ingen idé, jag blir aldrig brun. Minns att jag låg ut och solade en hel sommar och det syntes nästan inte. Så efter det har jag inte riktigt varit någon som pressar. :P
Nåja, men de kommer nog fler dagar med sol.

Tacos till middag idag.

Jenni . - * Ute
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0