Planer

Jag har insett att man snackar mer än man gör.
Men jag tycker att jag kommit en bit på vägen.
Dock inte riktigt HEEELA vägen ännu.
Men jag tror inte det blir mer allvar förrän till hösten.
Jag har en tanke eller två över sommaren..
Men det återstår att se hur det går med allt.
I alla fall så är mitt sommarschema fastställt, vilket känns okej.
Börjar jobba 18 juni, så det är drygt en månad kvar.
Jobbar dock midsommar, men det räknas ju som storhelg och det får vara det positiva i det.
Ledig under Silveryran, vet inte sist jag var det, kanske var det 2007. Så de är fem år sedan :P
Räknar inte med förra sommaren. :P Men då jobbade jag ju inte överhuvudtaget.

Har sett Hockey ikväll. No comments!

Jenni . - * Planer
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0