Plock

Min städning som jag tänkt ha förra dagen, gick ju inte direkt bra. :P
Har tänkt göra ett ryck nu. Har startat en tvättmaskin och vikt tvätten som hängde i tvättstugan.
Så lite har man ju redan hunnit göra.
Ska plocka undan de som är kvar och sen blir det en sväng med dammsugaren.
Lucasmannen har somnat, vilket inte känns helt okej eftersom han helst bara ska sova en gång om dagen.
Han kanske har sovit dåligt inatt, utan att man märkt de eller nått.
Jaa de är inte lätt att veta, han berättar ju inte :P haha.
Sen när han har vaknat har jag tänkt försöka gå en sväng på Öppna förskolan.

Annars så har jag inga planer för dagen annat än att ta ut pengar inför marknaden.
Det brukar vara sjukt mycket folk som ska ta ut pengar, så om man gör de redan ikväll så behöver man ju inte stå i kö. ;) Smart!

Jenni . - * Plock
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0