Uppehåll

Men idag har det varit upphåll hela dagen.
Sköööönt. Men solen hade gärna fått kika fram lite mer.
Var ute på förmiddagen. Lucas uppskattade det till tusen.
Han är nog småless att vara inne.
På tal om inne så är man bra lat.
Funderade på att ta en promenad ikväll, men jag tyckte de blåste för mycket.
Såhär i efterhand kan jag tycka att de var ett otroligt dåligt skyll.
I morgon hoppas jag att de kan vara uppehåll igen. Såg ju dock inte allt för troligt ut på vädret, men dom har haft fel förr.

Dessutom hade jag tänkt åka till Arvidsjaur och kika då Joakim studentar.
Dock blev de lite ändring i planeringen eftersom mamma och pappa ska till Piteå.
Och Adam behöver bilen till Slagnäs. Så vi får fira honom på söndag helt enkelt. :)

Jenni . - * Uppehåll
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0