Tisdag

Har hunnit med en del tvätt idag och fixat i ordning på övervåningen och städat toan uppe. Dock inte klart eftersom Lucas vaknade när jag nästan var klar, bara golvet som ska tas. Ska vänta tills han har somnat.
Idag har det varit förbi ett par studenter, Elin var en av dem. De hade poängjakt eller nått liknande.
Så en av grejerna var att sjunga för en bebis. Så de kom hit.
Kan inte för mitt liv inse att det är fyra år sedan jag själv tog studenten. Samtidigt så känns de som det är huuuur länge sen som helst. Ni förstår säkert.

Nu ska jag plocka i diskmaskinen och sen ska jag ut och gå en sväng. Får se om man ska utmana lite och kanske springa en bit också. Dock så måste jag hitta ny musik. Så om någon har nått tips på bra musik när man är ute och går/springer så får ni gärna hojta till. Allt är av intresse. :D

Jenni . - * Tisdag
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0