Fix&Trix

Angående balen igår så blev Elin utsedd till Balens drottning!
Såå roligt :)

Idag har Anders varit här en stund och lekt med Lucas.
Adam och jag har satt upp hyllor och tavlor i Lucas rum.
Än är det inte färdigt, eftersom vi har haft en massa andra grejer i det rummet.
Så nu måste vi flytta det till det andra rummet eller i källaren.
Vi har dessutom fått ner vaggan i källaren.
Dock har vi sjukt mycket pantburkar/flaskor där.
Ska ta mig en dag eller två att få undan de. :P
Sanna har lovat att följa som sällskap ;)

Jag hoppas att de blir lite bättre väder veckan som kommer.
Då kanske man kan vara ute lite mer.

BARA två veckor kvar tills jag ska börja jobba.!! :/

Jenni . - * Fix&Trix
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0