DET GILLAR VI!

Jamenjust. Var på gymmet en sväng i morse. Hade gymmet för mig själv.
Rätt skönt måste jag säga. ;D

Riktigt tråkigt väder för silveryran.
Har inte varit ute där idag.
Väntar tills i morgon och hoppas på bättre väder.
Något som är desto mer roligt är att jag vann ett förköp i en tävling som Ica hade på fejjan.
Sånt GILLAR VI! :D Så jag ska in och hämta ut det på en stund.
Ungefär en halvtimma innan satt vi och pratade om de där och jag sa att jag aldrig vinner något.
Men nu får jag allt ändra uppfattning om de där ;) Jag är sjukt nöjd! :)

Nej. Bäst att packa in sig i bilen. Vi ska käka middag hos Thea och Danne.
Ska bara komma ihåg det vi ska ta med också ;D

Jenni . - * DET GILLAR VI!
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0