Träning

I morgon ska jag göra någonting som jag inte gjort på lääääänge!
Jag ska jobba!! Sist jag jobbade var väl för snart ett år sedan.
Så de ska bli spännande. Dessutom är de ju inte samma jobb heller.
Ska vara på skolan (Öberga). Så då får vi se hur det ska gå.
Lucas-mannen ska vara hos mamma. Det kommer nog gå bra.
Ska väl ta och hoppa ner i sängen och sova.
Man måste ju ta sig upp i morgon. ;D

Har varit på både martins och granns idag.
Fick låna hem ett par gardiner som jag ska prova i morgon.
Kan hända att de är lite för ljusa/genomskinliga. Jaa, vi får se helt enkelt.
Ska tvätta upp gardinerna jag ska ha i köket. Julen är kvar ännu.
Det är ju "lagligt" att ha kvar den till på fredag!
Så jag hinner ;)

Var förbi på lokalen (armbrytning) ikväll.
Snart har vi ju dock ingen lokal kvar eftersom det ska säljas.
Lite tråkigt måste jag säga, de är ju som svårt att hitta lokaler här.
Men de ska nog lösa sig.
Kollade på lite bilder som jag har angående träning.
Jag skulle behöva någon som gav mig en spark i baken så jag tog mig till gymmet eller simhallen.
Eller båda för den delen. Har ju skrivit tidigare att jag inte känt någon lust alls för att träna.
Men när jag kollat på bilderna så fick jag en liten boost.
Så kanske kanske att jag tar tag i livet någon dag. ;)
Skulle vara roligt om man hade någon som följde med, i alla fall på gymmet.
När jag simmar så gör jag de bäst själv.. :P
Vi får se om jag tar tag i detta. ;)

Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0