Sova

Efter ett par dagars användning så känns inte tangenterna så små längre! :)

Det småsnöar och blåser ute. Hur mycket snö kan de komma egenltligen?
Jag tycker det räcker nu. Det kommer räcka till hela säsongen.
Inte för att jag kan styra över vädret, men nog hade de varit småkul. ;P

Lucas har sovit sjukt dåligt sedan nyårsafton.
Funderar om de beror på att han blev väckt då.
Så han har snott på dygnet. Så i morse hade jag ställt väckarn.
Snacka om trött kille. Han ville verkligen inte upp.
Men han fick ju gilla läget helt enkelt.
Nu ligger han ute och sover i vagnen. Om han inte vaknat på två timmar så blir han väckt.
Så förhoppningsvis så kommer han inte vara vaken halva natten inatt.

Sen så håller vi på att ändra om lite på övervåningen.
Vi har ju pratat om att ställa upp datorn/skrivbordet där uppe.
Så nu håller vi på och pysslar lite.
Jag tror dock itne att vi kommer hinna flytta om allt innan helgen är slut.
Men det återstår att se. Lucas vill gärna hjälpa till eller hänga i någons ben.
Så de är inte så lätt. Ska däremot starta en tvättmaskin nu och hänga in kläder i garderoben.
Bäst att passa på medan den lille sover!

Jenni . - * Sova
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0