KaoS

Kaos hemma - Check!
Vi har flyttat upp skrivbordet och alla pärmar och grejs.
Dock blev det lite flyttkaos eftersom det mesta som var i vägen hamnade i soffan :P
Men det är bara att göra klart det i morgon.
Elsy lånade lilleman så vi fick bära och fixa ifred.
Lite är som sagt fortfarande kvar, men det blir i morgon.
Dock blev det ju sjukt tomt där vi haft skrivbordet.
Så jag måste få upp någonting på väggarna där.
Lucas ska ha lekhörna där. Vi får väl sätta upp kort på den lille kanske.
Det återstår att se.

Lucas har fått sova i sin säng idag när han hade middagsvila.
Han har ju tokvägrat sova i den sen vi flyttade om i sovrummet.
Han sov på bra idag där idag och nu har han somnat där för kvällen.
Då får vi väl se om han sover hela natten i sin säng eller vad som händer.
När vi bytte från vaggan till spjälsängen så fick vi också göra så att han fick vila där på dagen för att "acceptera" den nya sängen. Antar att vi får göra samma nu.
Inte för att de är ett problem. Det enda jag skulle vilja han han gör är att lära sig hitta tutten när han tappar den på natten. Som de är nu får Adam eller jag leta fram den och ge den till honom. Är man inte nog snabb så blir han riktigt arg :P Men det kommer väl med tiden.
Har funderat på att flytta in Lucas i ett eget rum. Men jag tycker nog att han är lite för liten ännu.
Han måste då först lära sig sova i sin säng :P

Det dröjer nog inte länge förrän Lucas går, så länge han inte tokramlar eller så.
Han tar flera steg själv. Han är dock väldigt försiktig, men det tycker jag är bra.
Han släpper inte taget om grejer som han står utmed i onödan, så att säga.
Men fort kanske han inte tycker att det är "nödvändigt" att gå ännu :P

Jenni . - * KaoS
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0