Jobb

Har alltså gjort min första arbetsdag idag sen Lucas kom.
Lite nervös var jag allt i början, men det gick över rätt snabbt.
Dock är man ju inte riktigt inne i allt de gör på skolan.
En del matte-grejer kunde jag inte. :P Man tänker att de ska vara mer avancerat än vad de egentligen är.
Men på det stora hela så har de gått bra måste jag säga.
Ska tillbaka i morgon också eftersom hon jag vickar för inte är tillbaka.
Så de blev inte av med mig :P

Har ringt och kollat lite med försäkringskassan just.
Hur de riktigt funkar med Lucas nu när han fyller ett och lite så.
Blev faktiskt lite klokare. :)

Har inte så mycket mer att skriva.
Jag är trött!!

Jenni . - * Jobb
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0