Gott Nytt År

Gott Nytt År!
Lunchen är nu nere i magen!
Det nya året firades in i alla stillhet hemmavid.
Vi åt middag hos mamma och pappa, men efter det åkte vi hem.
Lucas somnade som vanligt, men vid tolvslaget så vaknade han. det small väl lite väl mycket.
Han var inte rädd eller så, så han fick kika på raketer genom fönstret.
Snacka om att pojken var uppspelt. Han stod och halvskrek och tokskrattade och kunde inte stå stilla.
Han somnade om rätt fort igen efter det, tack och lov.

Den lille ligger ute i vagnen. Han lär nog vakna snart skulle jag tro.
Då blir de lite mat och sen ska vi nog förbi Villagatan en sväng.

På tal om något helt annat så är jag supernöjd med datorn än så länge.
Säkerthetskopierade den igårkväll. Så nu ska jag installera kameran så jag kan lägga in lite bilder (läs: mycket).
Sen så är jag sjukt ovan tangetbordet på datorn, knapparna är mindre än på den andra, men de är väl bara en vanesak helt enkelt.

Jenni . - * Gott Nytt År
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0