Gardiner

Jaa, de blev inte bättre inatt. Lucas vaknade runt tio och skulle icket somna om.
Så vad ska man göra?
Vi tog upp honom (kanske är smådumt). Men i alla fall, när vi då skulle få honom att somna om så gick de inte så bra. Så fort han höll på att somna så började han trilla runt runt eller leka med tutten osv. Han ville verkligen inte sova. Vilket jag gärna ville! Adam fick honom att sova tillsist. När han väl somnat så sover han hur bra som helst.
Jaa, okej, han kan vakna och gnälla lite, men inte så att han är vaken många minuter.
Han vill verkligen inte somna. Han måste vara sjukt nyfiken den lille. :P
Snart är de dags för honom att sova för kvällen. Så vi får väl se hur det går ikväll/inatt.
Jag själv ska inte vara vaken så länge till. Ska lägga mig tidigt, eftersom vi var vakna så länge igår.
Kanske att han kan sova bättre om någon av oss är i samma rum.
Vi får väl se helt enkelt.

Pappa och mamma ska ta Lucas en sväng i morgon eftermiddag så Adam och jag kan fixa lite här hemma.
Vi ska flytta om sängen och skrivbordet, som jag skrivit om tidigare.
Ikväll fick vi upp gardinstängerna. Bättre sent än aldrig, eller hur mamma? ;)
Har ju faktiskt kvar gardiner hemma hos mamma och pappa som jag hade i mitt rum, så jag funderar om jag ska ta dem och sätta i rummet där uppe.
Det återstår att se! Eller så tar jag gardinerna vi har i vardagsrummet och sätter där uppe och byter i vardagsrummet. Jaa, vi får se hur de blir helt enkelt. :D

Ska mysa lite med den lille innan han ska sova.

Jenni . - * Gardiner
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0