Mycket om massor

Ligger i soffan och chillar. Har inte varit på topp idag, måste jag säga! :/ Lite trist, men så kan de vara.. Lucas har då i alla fall varit på bra humör. :) Förhoppningsvis så är jag piggare i morgon, men vi får väl se. Adam är inte heller på topp och ska vara hemma i morgon. Men de är ju många som är dåliga nu, de är väl något som går verkar de som.

I helgen har vi inte varit hemma så mycket. Fredagkväll fick vi middag på Villagatan. Lördag var vi och badade på badhuset. Vi badade dock inte så länge, Lucas började frysa rätt snabbt. Han tyckte de var lika roligt som sist i alla fall.
Efter badet så såg vi innebandy, först pojkarna och sen herrarna. Sen på kvällen blev vi bjudna på middag igen! :)
Söndagen inleddes med innebandy med pojkarna. Så vi har mer eller mindre bott på sporthallen i helgen . :P
Sen har vi också varit förbi hos mamma och pappa.

Lucas går själv numer!! Mammas lillhjärta börjar bli stor. Han är rätt söt där han går omkring. Det är ju inte helt stabilt men det kommer. Man ser stor skillnad mot för hur de var för en vecka sen. Det händer grejer mest hela tiden.
Ibland så tycker han nog att man inte förstår vad han menar. Idag så sa jag att han skulle visa mig vad de var han ville och då gick han till kylskåpet ;) Matvraket. ;) Så då fick han mat och var nöjd efter det.
Sen så stoppar han ALLT i munnen! Så man får allt hålla koll på vad han pysslar med.

Kändes som de blev en del att läsa. Så jag slutar nu och säger Godnatt.

Jenni . - * Mycket om massor
Over n' out.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0