Inte tråkigt

Har fått mig en subway macka så här på kvällen.
INTE tråkigt. Men sjuuuuukt så mätt jag blev. :P

Har varit på årsmöte ikväll med armbrytarna.
Madde är tillbaka från USA. Så de var extra roligt att få se henne.
Inte riktigt bara årsmötes snack, kanske ska tilläggas :P
Man kanske skulle ha "fått tummen ur" och börjat träna.
Jag är sugen, men jag tar mig inte tiden.
Sen när Adam jobbar längre dagar kommer han ju hem rätt sent och då blir ju middagen sen.
En fis i rymden och kanske inte riktigt något man kan "skylla på".
Sen så jobbar han ju inte långa dagar varje dag heller :P
En spark i baken är nog någonting man allt skulle behöva!

Nej nu ska jag och min mätta mage gå och sova! ;D Haha.

Jenni . - * Inte tråkigt
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0