Påsk

Snacka om bloggtorka!

Vi hade ju kalas för lillemannen i söndags.
Var riktigt roligt och mycket folk var förbi.
Lucas hade inte tråkigt. Mycket paket att öppna!
Orkar inte dra vad han fick, men en massa grejer!
Tusen tack för allt. :)

I veckan har vi inte gjort så mycket. Lucas fick lite fler paket på måndagen.
Egentligen så har vi väl mest varit inne och lekt med de nya presenterna.
Igårkväll gick vi en promenad, Lucas somnade vilket inte kändes okej, så Adam fick bära honom hem så han inte skulle somna om, jag gick iväg på armbrytningen en sväng och planerade med Madde.

Idag har vi varit ute och kollat på alla köpglada norrmän (och svenskar också)
Det var så bra väder så jag ville inte sitta inne hela dagen. Dock är de inte så lätt att få ut den lille. Det har blivit till en kamp varje gång man ska klä på honom vantarna! Just vantarna går inte.
Nåja, de går väl över så småningom. Vi har i alla fall handlat hem lite grejer som vi ska ha med till Loholm/Maiva.
Vi vet inte riktigt när vi åker upp dit, men det löser sig. Vi ska ju in i Östansjö också en sväng har jag tänkt.
Dock vet jag inte om de är någon fisketävling eller nått iår. Ska ringa och kolla läget med dom som ska vara där.

Annars händer det inte så mycket.
Tveksamt om jag kommer att skriva något mer innan påsk.

Glad Påsk

Jenni . - * Påsk
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: evve

Tack! :)



detsamma om kortet/korten på eran guldklimp! :) han är ju så charmig! Tycker de kan dyka upp lite fler bilder på honom då och då ;)

2012-04-04 @ 23:51:40
URL: http://evvepevve87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0