Lite om mycket

Jaa fy ändå. Här är man inte så ofta.
Har öpnnat och börjat skriva ett par gånger, men de har inte blivit något.

Igår var jag i alla fall på armbrytningen.
Kändes att man gjort något, var grymt trött i armarna!
Då vet man då att man tagit i. ;)
Känns lite i triceps men inte så mycket att man inte kan göra något.

Har deklarerat och betalat räkningar just.
Sen så har jag käkat paj också. Mums!

I morgon är de Öppna förskolan som gäller.
Då blir det att bygga ihop ett par grejer som är beställda dit.
Kommer bli kanon tror jag.

Sen så har jag beställt kläder till Lucas.
Har varit inne och kollat lite i omgångar men inte riktigt hittat något förrän igår.
Så då behöver han ju inte vara utan kläder i sommar. :D
Beställde ett par leggings till mig själv eftersom de är hål i mina, men de var också de enda till mig själv.

Jenni . - * Lite om mycket
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0