Inredning

Ikväll har jag suttit och kollat på IKEAs hemsida.
Har letat fram lite prylar som jag vill ha till Lucas rum.
Tror det kommer bli kanon. Vi ska kolla över det vi vill ha så att vi kanske kan beställa i slutet av veckan.
Frakten går ju dock på 495kr, men de är ju i alla fall billigare än om man skulle köra dit.
Sen har jag kollat på "klistermärken" med figurer på som jag tror jag ska beställa från en annan sida.
Kostade en del, men de verkar vara rätt mycket grejer man kan klistra upp.
Sen så är det gardiner och en nattlampa som fattas innan jag är nöjd.
Lucas är nog nöjd utan de sistnämnda :P

Nej. Ska fortsätta kolla runt om jag hittar något jag vill ha! ;)

Jenni . - * Inredning
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vi ska till Haparanda/IKEA till helgen. Du kan ju höra av dig om du vill att jag ska handla något till er.

2012-04-29 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0