Schtaan

Idag har vi varit och förlustat oss i schtaaan. Piteå närmare bestämt.
Har ju snackat en hel del om att jag har velat åka iväg.
Och idag hände det. :D Haha.
Blev ju som vanligt mest grejer till Lucas, bla en vinteroverall.
Skönt att ha det ur världen :) Fattas bara en riktig vintermössa.
Och det hinner vi köpa.
Hade ju tänkt handla kläder till mig själv, men jag hittar i stort sett ingenting som faller mig i smaken.
Hittade en cardigan som fick åka med hem.
Sen en ullkappa också. Men de räknas till ytterkläder. ;D
Så jag får väl kolla runt på internet om jag hittar något som jag själv vill ha, helt enkelt.

Lucas har varit riktigt snäll idag. Gruvade mig lite för bilfärden hemåt.
Men han sov hela vägen. Skönt! :)
Ikväll har vi varit på tårta hos Alexander som fyller år. Mamma fyller också år idag.
Och hon var där, så de blev två flugor i en smäll. ;)
Om de är bra väder i morgon, så kanske Lucas och jag tar oss en promenad till henne.

På tal om bra väder. Det var kanonväder i Piteå idag.
Riktigt riktigt härligt, soligt och fint. Gissa vad som hände på vägen mellan Arvids och Arjeplog (på vägen hem), det började regna, vilket skräll - NOT!!
Sjukt less regnandet.!!

Jenni . - * Schtaan
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0