Beslutsångest deluxe

Ååh, jag får sån beslutsångest.
jag vet inte om vi ska fara på simmet idag.
Jag mår mycket, mycket bättre än igår i alla fall. SKÖNT!!
Förhoppningsvis så var det bara något ytterst tilfälligt igår.!!
Dock så är de ju de lille mannen man inte riktigt vet om det är så lämpligt att fara.
Han har varit betydligt mindre snorig idag, nästan inget alls.
Frågan är ju om de blir sämre för att man åker och simmar?
Hmm.!? Kanske bättre att vara hemma?
Dock så tror jag att de är grymt skoj. .
Tusan också!!
Ska nog packa väskan i alla fall, så ser vi.
Adam slutar lagomt till halv fyra, så vi behöver ju inte vara ute i regnet. (han har bilen)

Nej. Packa väskan och överväga om vi ska åka eller inte!

Jenni . - * Beslutsångest deluxe
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0