Träning

Har varit på en GRYM armbrytarträning ikväll.
Inte nog med att det kommer kännas i morgon så var det ett par nya ansikten där.
Riktigt roligt måste jag säga. Förhoppningsvis så fortsätter de komma! :)
Skulle vara riktigt roligt!
Träningsvärken kommer nog i morgon.
När de gäller träning så har jag funderat på att börja simma.
Nog för att jag sagt de förr, men nu känns de mer aktellt när jag äger en baddräkt.
Dock vet jag inte riktigt vilken dag de skulle vara.
Adam måste ju vara med på noterna också, så han kan passa Lucas.
Sen så skulle man kanske ha masat sig till gymmet också.
Fast de känns inte lika roligt som att simma! Vi får väl se helt enkelt.

Jenni . - * Träning
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0