Regn

Alltså, varför ska de regna på dagen och vara fint på kvällen!
Det är sååååå tråkigt.
Det började just om att regna. :/
Inte roligt alls.
Nåja, man kan ju hoppas att de blir fint väder senare i veckan om inte annat.

Har inte gjort nått vettigt än så länge, eller jaa, jag plockade ur diskmaskinen.
Haha. Men de är väl också de enda. Funderar om man skulle ha startat en tvättmaskin.

Över till något annat så är jag grymt träningssugen.
Känner mig riktigt mesig nuförtiden, eftersom jag inte tränat på typ ett år :P
Inte riktigt ett år, men nästan.
Funderar om jag ska gå ner på armbrytningen ikväll och höra om de ska träna något nu i sommar eller hur de blir.
Det blir väl Pirjo och jag skulle jag tro, i så fall.
Det lär ju visa sig. Annars så kanske man får börja gymma till hösten.
Gymmet är ju stängt på sommaren. Vilket känns ganska fånigt, men så är de.

Nae, nu kanske man skulle ha gjort något annat än att sitta här :P

Jenni . - * Regn
Over n' out.!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Jenni, gymmet är väl inte alls stängt på sommaren? Tidigare har ju Pangea haft nyckeln, så man går ju bara dit och lånar den, det minns du väl? :)

Det är kul att läsa din blogg och se att allt går bra! Hälsa din lilla plutt och att han får träffa världens coolaste Madde om mindre än ett år ;)

Saknar er där hemma! KRAM!

2011-05-24 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0