Regn / Tvätt / Städ

Ingen sol idag inte.
Tycker vi kan få lite mer solsken.
Lucas ligger ute i vagnen och sover.
Adam ligger i soffan och har feber.
Så jag har städat och plockat undan vinterkläderna.
Dessutom så har jag startat en maskin med lillens kläder.
Sen måste jag nog stryka lite kläder, som jag tvättat tidigare.
Inte allt för roligt, men man måste ju.

Till middag blir de kycklingwook. :) Det gillar vi.

Sen så kommer jag bli tokig.
Hittar verkligen ingen klänning som jag gillar som jag ska ha på bröllopen.
SUCK. Provade alla mina klänningar igår.
Det var två stycken som jag kände att jag kunde ha.
De andra satt åt lite väl mycket. :P
Haha. Förhoppningsvis så hittar jag väl något som jag vill ha.

Nae, åter till tvättningen!

Jenni . - * Regn / Tvätt / Städ
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0