Mer regn

Jag blir så less.
Det är så tråkigt när de regnar. :/
Nåja. Så kan de gå.
Adam har varit hemma på lunch och Sanna har kikat förbi en sväng.
Så lite sällskap har jag haft, för Lucas, han sover mest. :P
Var ju som sagt upp med honom på BVC igår.
Allt såg bra ut. Nu väger han över fem kilo (5320g) och är 59.5 cm lång.
Han växer så de knakar. :)

Jag hoppas verkligen att det kan vara lite bättre väder i helgen så man kan vara ute.
Man blir ganska less att sitta inne :P
Och jag vet : "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" :P
Men de är ändå inte roligt. :P

Nae, nu ska jag plocka undan lite medans lillen sover.

Jenni . - * Mer regn
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0