Luleå

Hamnade i Luleå idag.
Var inte direkt planerat, men så blev de.
Danne skulle ner så vi passade på att åka med.
Hittade en massa till Lucas, bla en jacka, som jag ju velat ha.
Sen blev de lite annat smått och gott. I storlek 62 blev de mesta.
Han kommer väl snart börja använda lite av den storleken om han fortsätter växa på de här viset :P
Dessutom så slog vi till och köpte en babyvakt.
Så nu ska den provas i morgon. :)
Jag hoppas den funkar bra!
Den skulle vara den som var mest isolerad, så den ska väl klara av kylan senare.
Än är de ju inte vinter, så vi får väl se då. :P
Sen så fick Lucas lite småleksaker, har ju inte haft något och nu när han börjat förstå att han kan använda händerna så passade det ju riktigt bra att åka till stan! :)

Han har varit riktigt snäll i stort sett hela dagen.
Jag gruvade mig lite.
Dock på hemvägen var de inte lika roligt. Han var nog kraftigt trött i kroppen.
Så nu håller Adam på att söva den lille.
Ska snart göra honom sällskap. Det tar på att vara i stan.

Jenni . - * Luleå
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0