Galet

7 veckor sedan Lucas kom.
Heeeeelt galet!!!

Lite mindre dåligt väder idag.
Dock inte varmt.
Mamma ska få ha Lucas sen när jag ska upp på sjukan.
Förra veckan hade jag som tänkt ta barnvagnen till henne.
Meeen eftersom de vädret inte höll i sig så fick jag ta bilen idag.
Adam började jobba klockan tio så jag skjutsade honom till jobbet.

Jag har insett att jag kommer bli galen.
Det är inte kul att vara tjej. :P
Vi ska ju på två bröllop i sommar och jag har tänkt köpa en klänning.
Men det finns nästan ingenting som jag vill ha.
Jag försöker verkligen att inte vara så kräsen, men de är inte lätt.
Killar som ska på bröllop har ju som inga problem att välja - kostym.
Kanske färgen på skjortan de ska ha. :P Haha.
Nåja, förr eller senare hittar jag väl något som faller mig i smaken.

Jenni . - * Galet
Over n' out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0